واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان
سرخط خبرها

فعال‌سازی ستاد بحران شهرستان مشهد در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی

  • کد خبر: ۱۴۸۱۲۵
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
  • ۱
فعال‌سازی ستاد بحران شهرستان مشهد در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی
فرماندار مشهد با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی و احتمال وقوع بارش شدید و بروز آب‌گرفتگی گفت: مدیریت شهرستان مشهد نیز بر اساس همان هشداری که صادر شد، ستاد بحران شهرستان را فعال کرد و هشدارهای لازم نیز صادر شده است. در حال حاضر آمادگی کافی بابت مدیریت شرایط وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: همچنین هشدار‌های لازم بابت مدیریت شرایط از طریق وسایل ارتباط جمعی به شهروندان داده شده است.

وی با بیان اینکه در کنار این‌ها با بخشداران و دهیاران شهرستان هماهنگی لازم جهت برخورداری از آمادگی برای شرایط پیش رو انجام شده، گفت: از بخشداران خواسته شده با همراهی دهیاران مسیل‌ها را بررسی کنند تا دچار گرفتگی نباشد. همچنین محل‌هایی که امکان آب‌گرفتگی در آن وجود دارد، شناسایی و تدابیر لازم برای مدیریت آن اندیشیده شده تا در صورت آب‌گرفتگی، جریان آب در مسیر مناسب رهاسازی شود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: توصیه ما به شهروندان این است که از سفر‌های غیرضرور طی ایام پیش رو که با تعطیلی نیز همراه است، خودداری کنند. اگر هم سفر ضروری دارند، لازم است حتما تجهیزات مناسب را به همراه داشته باشند. کشاورزان و باغداران اطراف مشهد هم باید مراقب محصولات خویش بابت وضعیت آب و هوایی روز‌های آینده باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
0
0
خواهشادست ازاین مسخره بازیها بردارید کدو م بارش کدوم باران بااین هوای آلوده خداانشالله باران وبرف رحمتش روبرمافرفرستد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->